2012. június 12., kedd

A legújabb nyári táskáim. :)

A történet úgy kezdődött, hogy kolléganőm Tina nemrégiben új táskát vett. Vidáman mutatta az új szerzeményt, aminek a formájába első látásra beleszerettem. :) Le is rajzoltam rögtön, és elkészítettem a szabásmintáját. Aztán kénytelen voltam egyéb sürgős dolgaim miatt félretenni a szabásmintát. De nemrégiben eljött az én időm :) Már 3 is készült az új fazonból. Első Timi barátnőmnek a 30. születésnapjára, ami persze még március 15-én volt.... a második ajándékba készült egy kedves doktorbácsinak (nyilván a feleségének. :) ). A harmadik tegnap este készült el, ez már kicsit könnyekkel szövődött táska lett, mert sajnos kedvenc főnővérkém felmondott. Máshol keresi a boldogulást, az utat a Matchu pichura.... Egyik szemem sír, a másik meg nevet. Szomorú vagyok, mert nagyon jó volt Vele dolgozni, és boldog vagyok, hogy mert lépni, végre önmagát is nézte! Sok sikert Judit! Hiányozni fogsz!!!!!! :)










Timi táskája és a kis neszesszer :)



























































Juditnak! :)


















És a hozzá illő neszesszer :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése