2011. március 27., vasárnap

Cseresznyés és liliomos táska Vikinek :)

A jó múltkorában Viki barátnőm átküldött egy képet egy táskáról, hogy ilyet szeretne. Más alkalommal pedig ódákat zengett nekem, hogy mennyire tetszik neki a cseresznyés anyag. Majd egyszer szeretne ilyen anyagból táskát.... aztán az üzletben a múltkor megláttam, hogy van cseresznyés anyag. Vettem is belőle rögtön. Aztán megleptem a Vikit, megvarrtam neki a cseresznyés csombékos táskát. :) Rögtön duplázva is, mert közben a liliomos anyag is nagyon tetszett neki, így abból is varrtam egy táskát. Erre virágot is varrtam.
A táska fülét össze kell csomózni, így a hosszát magunknak állíthatjuk be.
Íme:
     

             
  

7 megjegyzés:

  1. Köszönöm Zsuzsám!!!! Kedvenc darabok lesznek! Holnap már a cseris jön is velem dolgozni :)

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsim!!! Gyönyörű táskák, és micsoda ütős új fazon!!! :) Ügyes vagy, szépet alkottál ismét!

    Vikikém, te meg használd őket egészséggel! :) Illenek hozzá.! :)

    VálaszTörlés
  3. Zsuzska, nagyon ügyes vagy! A virágos a kedvencem, remélem maradt anyagod egy újhoz! ;o)
    Szupi ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Viki! Márti! Titi!
    Köszönöm, aranyosak vagytok! :)
    Vikus, használd egészséggel!
    Titi! Persze hogy van még anyagom! ;)
    Puszillak Benneteket!

    VálaszTörlés
  5. Zsuzsa! Nagyon tetszenek a munkáid, gratulálok!
    Jón ötlet a polárpléd, és az egyénre szóló ajándékok nagyon kedvesek.

    VálaszTörlés
  6. Rózsa!
    Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés