2012. február 6., hétfő

South Park-os táska :)

Gabi barátnőm már nagyon régen szeretett volna egy táskát, amin a South Park figurái vannak. Decemberben volt a névnapja, de a rengeteg munka miatt sajnos nem volt időm neki semmit sem készíteni. A másik dolog, meg már eléggé bosszantott, hogy nincs táskája tőlem.... milyen dolog már ez? :) Úgyhogy úgy gondoltam, meglepem Őt a névnapjára, és a hamarosan elkövetkező szülinapjára egy táskával, amit elképzelt magának. :) Remélem sikerült úgy megalkotnom, ahogy elképzelte. :)
Ennél a táskánál vizsgázott a legújabb szerzeményem, a táskamerevítő. Hát nagyon nagyon meg vagyok elégedve vele. :) Szuper jó! Hogy szépen mutasson, 3 cm-ként letűztem az elejét is és a hátát is. Az aljába vetexet vasaltam, de ide is került táskamerevítő. A táska bélését apró virágos anyagból készítettem, mert ez a Gabi gyengéje. A szokásos zsebet most megdupláztam, és az egyik oldalon ceruzáknak tollaknak alakítottam ki rész, hogy ne kallódjanak a táska aljában. :)
A másik dolog, amit varrtam egy sokkal hétköznapibb dolog, összehajtható bevásárlótáska. Már régen terveztem, hogy csinálok, de ez valahogy mindig elmaradt. De mostantól nagyüzembe fogok bevásárlótáskákat gyártani :D
És akkor lássuk....

Az eleje

A figurák

Kinyitva

A belseje

Tollaknak külön hely van benne :)

Hátulról

Összecsukva az eleje

A háta


Széthajtva

Használatra készen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése