2011. november 24., csütörtök

Takarók és táska anyukámnak :)

Mostanában két takarót is készítettem. Az egyik egy 20 éves leányzónak készült, a másik egy kicsi fiúnak. :) A Nóri takarójára csak virágok kerültek, a Dominikénál pedig az volt a kívánság, hogy fiús minták legyenek rajta, így varrtam rá vitorlást, teknősbékát, kisautót, repülőt, kacsét, teknőst, vasmacskát, és virágokat.. :) Nagyon remélem, hogy akik kapták örümüket lelik benne. :)
A másik munkám pedig édesanyámnak készült. Magam is meglepődtem, amikor arra kért, hogy a születésnapjára varrjak egy olyan táskát mint az enyém, csak nagyobbat. A méreteket is megadta, én pedig nagy örömmel, és sok sok szeretettel készítettem el neki! Boldog szülinapot Anyukám! :)




































 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése