2011. július 24., vasárnap

Szülinapi ajándék Ági lányomnak :)

Tegnap ünnepeltünk. Tomikám 3 éves lett, és mivel Ágicám augusztus 2 - án tölti a 19. életévét, így egy füst alatt megtartottuk a szülinapot a két gyerkőcnek. :)
Ágicám kérte, hogy varrjak neki valami jó táskát, olyat amiről ő jut eszembe... jól feladta a leckét, aztán végül is született egy alkotás. Az anyagokat kiválasztotta, tehát azok adottak voltak. Igyekeztem olyan táskát készíteni, amibe majd beleférnek a füzetei, könyvei, mert tudtam, hogy tuti suliba járós táska lesz belőle. :) Ezért a belsejébe két zsebet tettem. Az egyik oldalra a szokásos zseb került, a másik oldalra olyan zsebet tettem, aminek a fele ceruza-toll tartó, hogy könnyen elővehető legyen. :) Az elejére kis díszt horgoltam. Itt is szeretném megköszönni Vikus barátnémnak, hogy próbálkozott megtanítani engem horgolni. Igyekszem jó tanítvány lenni. :) Az eleje is és a háta is kukacolással van tűzve, majd az egész ferdepánttal elszegve. A táska magassága 80 cm.
Végül is az ünnepelt nagyon örült neki. :)

Ági táskája

Közelebbről



A horgolt dísz :)

A hátsó oldala


Belülről

2 megjegyzés:

  1. úúú, nagyon imádom, köszönöm szépen anyuuuu*.* ♥

    VálaszTörlés
  2. Szívesen Ágicám! Örülök, hogy tetszik! :) Puszillak! :)

    VálaszTörlés