2011. június 20., hétfő

A legújabb példány :)

Már jó régen írtam bejegyzést.... tervezem már napok óta, de valahogy mindíg csábítóbb volt az ágyikóba bújás, mire oda jutottam volna. :) No, de most bepótolom.
Megint varrtam egy új táskát. :) Ahogy a neten nézelődtem, találtam valamit, ami nagyon megtetszett. A Facebookon, Kicsi Kató oldalán nagyon szeretek nézelődni, és ott láttam meg ezt a táskát. Nagyon megtetszett, és birizgálta a fantáziámat elég rendesen. Aztán hirtelen felindulásból elkészítettem a sárga táskát. Hát ez lett belőle. Kicsi Kató, köszönöm az ötletet! :)

Íme a legújabb szerelmem :)

Ilyen lett a teteje

Belülről

Hátulról

2 megjegyzés:

  1. Hűűűű, nagyon jó lett!!! Már két éve készülök kisárgulni nyáron, de még sose vettem semmit... Asszem egy ilyen táskáért érdemes lenne, nagyon jó lett a formája, nagysága és a díszítés... Tetszik:))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az ötletedet Kicsi Kató! Nagyon örülök, hogy tetszik, amit kihoztam belőle. :)

    VálaszTörlés