2011. május 21., szombat

Jótékonysági árverés 3.

Kedes Blog olvasóim!
Íme itt a 3. jótékonysági akció amit Gabinak szerveztünk. Ezúttal is Viki barátnőm aktivizálta magát, és nagy horgolásba fogott. A kendők már szinte specialitásává váltak, szerintem gyönyörűségeseket alkot. Már nekem is van egy Viki kendőm, és nagyon szeretem. :) 
És még mielőtt megmutatnám a kendőt, át kell adnom egy üzenetet Gabitól. :) Mindenkinek nagyon nagyon köszöni a sok segítséget, és higgyétek el teljesen meg volt hatódva. :) 
Akkor lássuk Viki csodálatos munkáját :) Ma május 21-e van, jövő héten vasárnap, május 29-én éjfélig lehet licitálni a Viki által készített gyönyörűségre! :)






7 megjegyzés:

  1. Hát akkor kezdeném én a licitálás, mert nagyon tetszik a kendő. Örülnék, ha az enyém lehetne. :)
    1500 Ft. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát én nagyon bánatos vagyok, lemaradtam :(.
    Akartam este licitálni, de Zsolti beverte a fejét a fürdőszobában, és onnantól már mindent elfelejtettem, őt lestem, hogy nincs-e agyrázkódása...

    VálaszTörlés
  3. Buksisimi a Legénynek!

    Patrim! Ha szeretnél ilyen kendőt, még van itthon fonalam :D :D :D :D :D :D

    VálaszTörlés
  4. Patri! Megértelek, mert csodaszépek a Viki kendők. :) Én is rendeltem még plusszban, mert imádom őket. :)Örülök, hogy végülis orgonácska az enyém lett :)

    VálaszTörlés